企業のFacebookページの1週間のファン数の増減、投稿内容、エンゲージ面とデータが1目でわかる企業ソーシャル・ダッシュボードです。現在、ベータ版で運用中です。週末(日曜日)に毎週更新する予定にしています。
NTT Group
期間:2016年07月11日~2016年07月17日
年月日 | ファン数 | ファン数増減 | 話題にした人 |
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2016年07月17日 | 118,560 | 12,391 | 27,158 |
2016年07月14日 | 106,169 | 12,136 | 11,060 |
2016年07月10日 | 94,033 | 94,033 | 3,211 |
合計 | 118,560 | 41,429 |
エンゲージ数 | エンゲージ率 | いいね! | コメント | シェア | ファン数 | 1位 | 372 | 0.31% | 360 | 3 | 9 | 118,560 |
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The new services to “smartify” Nack5 STADIUM OMIYA of Japanese succor team OMIYA ARDIJA.
Nack5 STADIUM OMIYA is evolving as the field to provide the new watching style with the latest technology to succor fans and local people. |
2位 | 332 | 0.27% | 319 | 1 | 12 | 118,560 |
Do you know the ''Acemole'' that suddenly appeared in ''Niconico Chokaigi 2016''? Watch rare footage of the transportation of the Acemole, exhibited by NTT, and which displayed its pulverizing abilities through a public show at Niconico Chokaigi 2016. → このポストを見る | 2016年07月11日 08時04分 | ポストタイプ:video |
3位 | 263 | 0.22% | 254 | 3 | 6 | 118,560 |
ICC Kids Program 2016 “Awareness Filter – Finding the Elements of Media Art” Exhibition Starts Tomorrow!
NTT Inter-Communication Center (ICC), a cultural facility operated by NTT East, hosts the ICC Kids Program every year during the summer holiday. During the event, as wit |