企業のFacebookページの1週間のファン数の増減、投稿内容、エンゲージ面とデータが1目でわかる企業ソーシャル・ダッシュボードです。現在、ベータ版で運用中です。週末(日曜日)に毎週更新する予定にしています。

NTT Group

  NTT Group Facebookページ

期間:2016年07月11日~2016年07月17日

年月日 ファン数 ファン数増減 話題にした人
2016年07月17日 118,560 12,391 27,158
2016年07月14日 106,169 12,136 11,060
2016年07月10日 94,033 94,033 3,211
合計 118,560 41,429
エンゲージ数 エンゲージ率 いいね! コメント シェア ファン数
1位 372 0.31% 360 3 9 118,560
  The new services to “smartify” Nack5 STADIUM OMIYA of Japanese succor team OMIYA ARDIJA.

Nack5 STADIUM OMIYA is evolving as the field to provide the new watching style with the latest technology to succor fans and local people.
→ このポストを見る | 2016年07月13日 19時28分 | ポストタイプ:photo

2位 332 0.27% 319 1 12 118,560
  Do you know the ''Acemole'' that suddenly appeared in ''Niconico Chokaigi 2016''?
Watch rare footage of the transportation of the Acemole, exhibited by NTT, and which displayed its pulverizing abilities
through a public show at Niconico Chokaigi 2016.
→ このポストを見る | 2016年07月11日 08時04分 | ポストタイプ:video

3位 263 0.22% 254 3 6 118,560
  ICC Kids Program 2016 “Awareness Filter – Finding the Elements of Media Art” Exhibition Starts Tomorrow!

NTT Inter-Communication Center (ICC), a cultural facility operated by NTT East, hosts the ICC Kids Program every year during the summer holiday.
This year, our event will be “Awareness Filter: Finding the Elements of Media Art” and the theme of this program is to deepen children’s understanding of art works by teaching them to find and identify the elements that form Media Art.

During the event, as wit
→ このポストを見る | 2016年07月15日 19時00分 | ポストタイプ:photo







 

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